Agent de suport 24/7 per al servei al client

Un agent d'IA que resol dubtes repetitius i descarrega l'equip humà de suport

Cas real · PIME Retail
2025
PIME del sector retail amb servei d'atenció al client per email i telèfon.

Una pime del sector retail necessitava reduir la càrrega de treball del seu equip d'atenció al client, que passava gran part del dia responent a les mateixes consultes una vegada i una altra.

-42% tiquets de suport humà
24/7 Més rapidesa en resoldre consultes senzilles (respostes en segons).
100% Millor traçabilitat de consultes i respostes gràcies al registre unificat.

La nostra solució

Implementem un agent d'IA basat en RAG que consulta la documentació interna (FAQ, procediments, polítiques comercials...) i respon en llenguatge natural. El sistema s'integra amb el gestor de tiquets existent: els casos senzills es resolen de manera automàtica i els més sensibles es deriven a la persona adequada, deixant sempre constància del context i de la conversa anterior.

Tecnologies utilitzades

Python
OpenAI
Pandas
Azure