Suport IT

Helpdesk clar per al dia a dia: altes, llicències, dispositius i manteniment preventiu.

Què inclou?

Donem suport al teu equip perquè puguin treballar sense interrupcions ni complicacions tècniques.

Resolució d'incidències

Equipaments, correus, xarxes, aplicacions...

Assistència remota i presencial

Segons la urgència i necessitat.

Configuració d'equips

Ordinadors, mòbils, perfils i permisos.

Coordinació amb proveïdors

Internet, telefonia, hosting… per evitar-te hores de trucades.

Com ho abordem

01

1. Coneixem la teva empresa

Entenem quines eines feu servir i els punts crítics per prioritzar el que és més important.

02

2. Canal de suport

Donem accés a correu, telèfon o xat perquè el teu equip ens contacte fàcilment.

03

3. Resolució i seguiment

Resolem incidències i fem seguiment perquè no es repetisquen.

Preguntes freqüents

FAQ respostes clares

Email i portal. Podem afegir telèfon en horaris pactats.

Sí. Resolem la majoria d'incidències en remot i, si cal, in situ.

Checklist d'onboarding/offboarding per a accessos, llicències i equips sense riscos.

Ambdues opcions. Recomanem tarifa plana si superes un cert volum mensual.

Sí. En els reports mensuals detectem colls d'ampolla i automatitzacions possibles.